wtorek, 7 lipca 2015

Aktualizacja lipcowa, podsumowanie zapuszczania

Witam :)

W czerwcu  w sumie niewiele zmieniło się w mojej pielęgnacji. W końcu udało mi się znaleźć czas na olejowanie przed każdym myciem i dłuższe odżywianie włosów. W tym miesiącu znów uzyskałam 2 cm przyrostu, moje włosy mają teraz 48 cm. Zdjęcia z różnej perspektywy więc nie widać różnicy w długości:

 
Używane kosmetyki:

-Oleje: Sesa, KTC migdałowy, Wellness & Beauty Kwiat Wiśni & Róża, krokoszowy
- Mydło cedrowe Bania Agafii
- BDFM płyn do kąpieli na dobre samopoczucie w roli szamponu
- Maska Kallos Banana
- Maska La Luxe
- Balsam cedrowy Planeta Organica
- Isana Oil Care kuracja
- Isana Oil Care "olejek" do włosów
- Mleczko pszczele, miód, żel lniany, spirulina
- Żel Joanna mrożąca (ze starym składem bez alkoholu)
- Suplementy: skrzyp, pokrzywa, drożdże
 
Podsumowanie zapuszczania włosów:
 
Start: 15 marca - 42, 5 cm.

-Marzec - kwiecień:
Kosmetyki/suplementy przyspieszające porost włosów: olejek i mydełko Sesa, siemię lniane, sok z pokrzywy
Efekt: 1,5 cm przyrostu
-Maj:
Kosmetyki/suplementy przyspieszające porost włosów: olejek i mydełko Sesa, skrzyp, pokrzywa (napar), drożdże
Efekt: 2 cm przyrostu
-Czerwiec:
Kosmetyki/suplementy przyspieszające porost włosów: olejek Sesa, skrzyp, pokrzywa(napar), drożdże
Efekt: 2 cm przyrostu
Podsumowując przez 3,5 m-ca moje włosy urosły 5,5 cm i mają teraz 48 cm.
Można podciąć przerzedzone końcówki i kontynuować zapuszczanie:)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz